سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قصر شیشه ای

 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

سلام گرم گرم تابستونی به همه دوستان عزیزم
با توجه به اینکه در اولین ماه تابستون و تیرماه هستیم تصمیم گرفتم این پست رو به متولدین تیرماه اختصاص بدم.من این طالع بینی ها رو از منبع ها و سایتهای مختلف جمع آوری کردم و چون خیلی زیاد بودن تصمیم گرفتم در چند پست قرار بدم که امیدوارم مورد توجه تون قرار بگیره.صحت یا سقم این
 طالع بینی ها نسبی است و به اعتقادات شخصی هر فرد بستگی داره.
 از همه دوستان عزیزم میخوام که کامنت بذارن چه تیرماهی ها چه غیرتیرماهی ها و نظرشونو در رابطه با این پست بگن.
راستی به تمام متولدین این ماه تولدشونو تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت و شادکامی در تمام
عرصه های زندگی رو دارم.خودمم پس فردا یعنی 8تیر وارد هجدهمین سال زندگیم میشم و شدیدا
محتاج دعاهای خیر و قشنگتون هستم.
آرزومند آرزوهای شما محدثه

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

متولدین تیر، نماد: سرطان

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ تیر ماه‌
عاطفی‌، احساساتی‌، با محبت‌ و مهربان‌
درون‌ بین‌ و خلاق‌
هوشیار و محتاط
محافظه‌کار و دلسوز


 جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ تیرماه‌:
دمدمی‌، بی‌ثبات‌، بدخلق‌ و عبوس‌
زود رنج‌، حساس‌ و نازک‌ نارنجی‌
وابسته‌ و حالت‌ چسبندگی‌ داشتن‌




مشخصات متولدین تیر ماه:

تیر:تازه بالغ طبیعت

سمبل:خرچنگ
شعار متولدین تیر ماه:"من احساس می کنم"
سیاره متولدین تیر ماه:ماه
عنصر وجود:آب
شخصیت:کاردینال
فلز وجود:نقره
سنگ خوش یمن:مروارید
رنگ محبوب:سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

طالع متولدین تیر ماه ..................
آغوش پر محبت متولدین این ماه برای کمک به هر انسان درمانده و از همه جا رانده به خوبی گشوده است. هر گاه دختری از متولدین تیر به مقام مادری برسد بیش از مادران دیگر از صمیم قلب به فرزندانش توجه خواهد کرد. او در جهان قبل از هر چیز به جگر گوشه‌اش می‌اندشد. عکس العملهای این ماه نیز تند و حساب نشده است و گاهی بی مقدمه نسبت به دیگران حالت پرخاشجوی به خود می‌گیرد. این حالت باعث می‌شود که اطرافیان فکر کنند آنها عصبانی و ستیزه جو هستند. حافظه متولد تیر بسیار قوی است تا حدی که رویدادها را مانند ضبط صوت می‌گیرد و برای همیشه در خود نگاه می‌دارد. اگر اهل مطالعه باشد قهرمانان تاریخ را درست مثل والدین خود ارج می‌نهد و از آنها الهام می‌گیرد. متولد برج سرطان مایل نیست راجع به امور خصوصی‌اش با کسی صحبت کند،در حالی که از شنیدن امور خصوصی دیگران بسیار شادمان می‌شود. یک متولد تیر از چنان احساسات لطیفی بهرمند است که تحت تاثیر طبع بلند و روح پاکش قرار می‌گیرد و در اولین برخود به آن پی می‌برید. او قبل از اقدام به هر کاری،خوب و بد آن را مطابق استنباط خود یا تجربیات دیگران مورد برسی قرار می‌دهند هنگامی در امور تجاری قدم پیش می‌گذارد که از پرسود بودن آن کاملاً مطمئن باشد. گاهی یک نیروی مرموز باطنی او را از جاده اصلی خارج می‌کند.

برخوردار است که ترس مرموز حاکم به وجود او را از نظرها پوشیده میدارد. اما این ترس و نگرانی و تشویق مبهم شب و روز با اوست و لحظه‌ای تنهایش نمی‌گذارد. او از هر موقعیتی برای رفتن به سواحل دریا استفاده می‌کند و احتمالا هیچ کس به اندازه او به آب و دریا علاقه ندارد. در بین کسانی که در بنادر دارای قایقهای ماهیگیری و تفریحی‌اند اکثریت با کسانی است که در تیر ماه متولد شده‌اند. ذوق باغبانی و پرورش گل نیز در متولدین این ماه زیاد است از نظر اقتصادی باید گفت:متولدین برج سرطان علاوه بر دور اندیشی ذاتی از داشتن یک پس انداز قابل توجه نیز احساس رضایت و اطمینان خاطر می‌کنند در نگهداری ثروت تخصص و شایستگی چشمگیری دارد و بر اثر لیاقت،میزان دارایی و موجودی او به سرعت رشد می‌کند او همیشه میل دارد انبار منزل و یخچال مملو از مواد غذایی باشد. علاقه او به ذخیره مواد غذایی چنان است که اگر از قحطیهای تاریخ حرف بزنید آثار وحشت بلافاصله در سیمایش پدید می‌آید.
از نظر ظاهر متولدین تیر ماه را به دو گونه کاملا متمایز می‌توان تقسیم کرد. نوع اول آنهایی که صورتی گرد ،پوستی نرم و چشمانی تقریبا مدور و قیافه‌ای معصومانه‌ای داند. دسته دوم که تعدادشان خیلی زیاد تر از نوع اول است،دارای قیافه‌ی مشخص تری هستند. آنها جمجمه‌ای نسبتا بزرگ استخوان ابرویی پیش آمده و گونه‌هایی برجسته دارند و ابروها مانند افراد اخم کرده و به هم گره خورده‌اند. برخی از ایشان بدون علت به خصوصی بسیار فربه می‌شوند،اما این حالت خیلی استثنایی است و اغلب متولدین این ماه افراد لاغر و کم گوشتی هستند. هنگام راه رفتن به خوبی نمی‌توانند اعتدال خود را حفظ کنند گویی قسمت فوقانی بدن سنگین‌تر از قسمت تحتانی است.
حالت عادی متولدین این ماه به طور کلی متین و با وقار است. اشخاص متبسم و گشاده روئی هستند و غالبا لبی پر خنده دارند. به هیچ عنوان از موقعیتهای که به دست می‌آورد،برای خود نمایی استفاده نمی‌کنند. متولد این ماه راز دار

است و اعتماد به دیگران را چنان به خود جلب می‌کند که بیشتر دوستان اسرار خود را با او در میان می‌نهند .
او چیزی را که برایش اهمیت دارد و یا نسبت به آن علاقمند است به آسانی از دست نمی‌دهد،بلکه با جان در حفظ آن تلاش می‌کند. اغلب متولدین تیر در کودکی ضعیف البنیه‌اند و بیش از حد معمول مریض می‌شوند. مرد یا زن متولد برج سرطان فاقد زور و انرژی فوق العاده‌ای است،به همین جهت در ایشان فعالیت و جنب و جوش زیادی دیده نمی‌شود و معمولا با ورزش و فعالیت گسترده‌ی بدنی زیاد میانه‌ی خوبی ندارد. کسی که در تیر ماه متولد شده باشد غالبا زندگی را بیش از دیگران جدی و سخت می‌گیرد. دوستانش باید در معاشرت با او خود را آماده جر و بحث‌های طولانی و برخوردهای طولانی کند. او بحث می‌کند تا شاید دیگران را همانند خودش تعلیم دهد و با خودش هم عقیده کند. او دوستانی را که به این ترتیب هم عقیده خود می‌یابد ،معمولا برای همه عمر نگه می‌دارد .متولد تیر ماه وقتی عاشق می‌شود،با همه وجود عشق می‌ورزد و در این مورد حالتی احساساتی و شاعرانه دارد. به طور کلی زن و مرد متولد تیر ماه خودش را بدون ازدواج یک شخصیت کامل نمی‌داند.
متولد تیر ماه پس از ازدواج به کارهای خانه علاقه زیاد نشان می‌دهد مردان می‌توانند به خوبی همسران خود آشپزی کنند و یا به کارهای دیگر خود در خانه بپردازند. متولد تیر برای یافتن کار مورد علاقه خود با مشکل زیادی روبرو نخواهد بود زیرا کارهایی که مورد پسند باشد و بتوانند از عهده‌ی آن بر آیند وعمو ما بسیار زیاد و متنوع است. همه شاخه‌های وابسته به رستوران و هتل داری از کارهایی است که در ان استعداد زیادی نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند تجار و سرمایه داران ارزنده‌ای باشند. آنها زیرک و با هوش هستند.
 متولدین تیر همچنین می‌توانند مربیان و معلمین خوبی باشند ،دخترهای متولد این ماه رغبت زیادی برای کار در مهد کودک و کودکستانها نشان می‌دهند. مردها نیز در درس دادن و مربی گری لذت می‌برند و به این حرفه دل می‌بندند به خصوص تدریس علوم تجربی که با زندگی وکارهای روز مره ارتباط دارد. پرستاری از دیگر حرفه‌های مخصوص متولد تیر ماه است چه زن و چه مرد متولد این ماه برای پرستاری بسیار مناسب است. دختران غالبا به مدارس پیرا پزشکی روی می‌آورند و چه بسا مرد متولد این ماه بری مربیگری و پرستاری بسیار مناسب است .کار کردن در موزه‌ها و گشت و گذار در میان اشیاء قدیمیم نیز ذهنش رابارور می‌ کند،زیرا تاریخ از دیگر رشته‌های مورد علاقه ایشان است .
غالبانه طرف ارتش و لباس نظامی و سپاهیگری کشیده می‌شوند. بسیاری از فرماندهان بزرگ نظامی که برای ارتش و ملت خود حماسه آفریده‌اند از متولدین این ماه بوده‌اند. اگر به حرفه‌های هنری رو آورند،احتمالا به فراگیری دکوراسیون و تزئینات داخلی و کار در این زمینه می‌پردازند. از طرف دیگر یک متولد تیر ماه می‌تواند یکی از بهترین مشاورین مسکن و راهنمای خرید و فروش خانه و زمین باشد. متولدین تیر ماه همچنین در کاشت و پرورش گیاهان بخصوص سبزیجات،ید طولانی دارند. آنها همچنین می‌توانند یک فروشگاه میوه و تره بار داشته باشند و به خوبی از عهده اداره آن برآیند. بسیاری از فیلمبرداران و عکاسان مشهور در این ماه به دنیا آمده‌اند. متولدین تیرماه از ورزشهای خشن یا رزمی شبیه جودو و یا کاراته و همچنین ورزشهای مشکل آبی لذت می‌برند،دختران متولد این ماه به کارهای بافتنی و نظایر آن مشغول می‌شوند.
به طور کلی متولدین برج سرطان،اعم از پسر یا دختر،شدیدا و بیش از دیگران انگیزه ازدواج دارند و تا قبل از ازدواج خود را کامل نمی‌یابند. به آسانی می‌توانند از خود گذشتگی نشان دهند و فداکاری کنند تا یک رابطه خوب و پر ارزش زناشویی به وجود آید. متولدین ماه چهارم سال غالبا نسبت به اشیاءو حتی نزدیکان خود شدید احساس مالکیت می‌کنند و نوعی انحصار طلبی بر آنها حاکم است. معمولا به گل عشق می‌ورزند. آشپزخانه برای متولدین تیر به منزله قلب خانه و غالبا و هماهنگ و گاهی تلفیق شده با اتاق ناهارخوری است .همچنین سلیقه ی خوبی برای انتخاب تابلوهای نقاشی دارند

بخصوص تابلوهایی که چهره کودک زیبا در آن نقاشی شده باشد. عکسهای دسته جمعی فامیلی را جمع آوری می‌کنند. در تهیه غذا نیز ذوق و سلیقه و استعداد شگرفی نشان می‌دهند. متولدین این ماه در هر کاری که انجام میدهد حتی در پخت و پز و پذیرایی از مهمان حالتی نگران دارد. پیش بینی رفتار و خلقیات دختر تیر ماه اگر امر محالی نباشد لااقل بسیار مشکل است. ضرب المثل معروف یک روز از دنده راست بلند می‌شود و یک روز از دنده چپ به خوبی درباره او صادق است. او با اینکه اندکی عصبانی،غمگین،و خیالاتی به نظر می‌رسد اما همسری خوب و عاقل و صرفه‌جو است.


 

 

          

 

 



 

 

 


    

      



 



   


     

                                       

                                                           


                   

                                                              

                                    

 

    

 

 

      




برچسب‌ها: طالع بینی متولدین تیرماه
[ دوشنبه 89/4/7 ] [ 2:3 صبح ]
.: Weblog Theme By YourtheM :.

درباره وبلاگ

فرقی نمیکند که شعرهایم را روی کاغذ بنویسم یا روی ماسه های دریا..! یا حتی رو شیشه بخار گرفته پنجره..! این شکوه حضور توست که به نوشته هایم اعتبار می بخشد...
لینک دوستان
امکانات وب